Oceń: (0) (0)

Astrals

, 2008-05-04 21:13:01, 2 odp
Tematy: przedstawieniebłędów, pierwsze, proszę

Jak dietetyk ocenił by mój jadłospis na 1 dzień?

Mam 16 lat, ważę 63 kg i mam 161 cm wzrostu. Ćwiczę około 30 min gimnastyki 6 dni w tygodniu. Uwzględnię, że mam skoliozę i alergię i astmę. Chciałbym się dowiedzieć czy mój jadłospis jest dobry dla mnie, ale przyznaję, że zależy mi aby schudnąć.


               JADŁOSPIS NA JEDEN DZIEŃ


Śniadanie: Musli(50 g) + Mleko 0,5% (125 ml)  razem to wynosi 223 kcal


2 Śniadanie: 2 kromki chleba razowego + serek light + warzywa do wyboru do tej kanapki


Obiad:  Ryż brązowy(30 g surowego) z dodatkiem 1/4 papryki. 


             Zupa "Knorr 80 % warzyw"     uwzględniłam tu zupę na pierwsze danie i drugie danie jako ryż.


Podwieczorek:  Jogurt pitny(250 ml) mający około 170 kcal w całości.


Kolacja:  Sok wielowarzywny jednodniowy(300 ml)


 


DO TEGO PIJĘ 1,5 L WODY DZIENNIE, oraz 3 FILIŻANKI ZIELONEJ HERBATY.


Proszę o ocenienie tego jadłospisu i w razie znalezienia w nim błędów żywieniowych proszę o ich przedstawienie i podanie dobrego przykładu jak mam to zastąpić


Błagam pomóżcie mi bo nie chcę nieświadomie niszczyć organizmu.

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

MarcoKaka 2012-08-01 21:06:46

Na jeden dzień'a na drugi jaki pomysł'a na kolejne-bo chyba to samo nie będziesz stosować

Oceń: (0) (0)

pnawrocki 2008-06-12 23:57:23

Fajna dieta, ale odżywiając się w ten sposób wkrótce nabawisz się niedoborów witaminowych i mineralnych.
Jakie bym wprowadził zmiany:
- wskazana różnorodność źródeł białka, nie tylko białko pochodzące z mleka, ale także inne niekiedy bardziej wartościowe źródła białka: mięso, drób, ryby, jajka, fasola, soczewica, soja... ma to znaczenie dla rozwoju organizmu i również procesów odpornościowych
- warzywa, owoce w dowolnie dużych ilościach i postaciach, zwykle warzywa mają niską kaloryczność (z wyjątkami np. ziemniaki), więc to w znaczacy sposób nie wpłynie na wartość energetyczną dobowego jadłospisu
- uwzględnić w diecie zawartość niektórych tłuszczów (nawet w niewielkich ilościach) oliwa z oliwek, ryby,

Poza tym dodatki smakowe takie jak grzyby, orzechy ... wprowadzają pewną różnorodność nie zwiększając zbytnio bilansu energetycznego.

Poszczególne składniki należy dobierać biorąc pod uwagę indywidualne właściwości organizmu a szczególnie dotyczy to nietolerancji i uczulenia na pewne skłądniki pożywienia.

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Ćwiczenia z W-F i...

Autor: Niilu, Odpowiedzi: 1

cze. na ile procent...

Autor: Lenka1411, Odpowiedzi: 8

Nadmiernie pragnienie...

Autor: ~Zaniepokojona-nie, Odpowiedzi: 1

SIEDZENIE NOGA NA...

Autor: Zalamana18, Odpowiedzi: 5