Oceń: (0) (0)

ksxs

, 2008-02-21 18:37:26, 2 odp
Tematy: sposób, przestać

Czy można przerwać branie leku Diane35?

Od kilku miesięcy biore Diane35, która przepisał mi dermatolog, na trądzik, niestety zauważyłam, że cera wcale się nie poprawia, wrecz przeciwnie, i postanowiłam przestać brać lek, w czasie zaczętego opakowania.
Czy może to w pewien sposób zaszkodzić?

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

Odpowiedzi ksxs:

ksxs 2008-02-27 16:43:13

bralam go 4 miesiace, i bylo tylko gorzej ;/ 

Dyskusja:

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

ksxs 2008-02-27 16:43:13

bralam go 4 miesiace, i bylo tylko gorzej ;/ 

Oceń: (0) (0)

ewapok 2008-02-25 19:46:37

Lek zacznie działać dopiero po 2 miesięcznej kuracji. proszę  nie przerywać kuracji 

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Lakiery klasyczne czy...

Autor: WhiteAngel, Odpowiedzi: 12

Witam. Mam...

Autor: mas, Odpowiedzi: 1

Czy ja zwariowałam?

Autor: koralik., Odpowiedzi: 1

Czy okulary z...

Autor: jolcia, Odpowiedzi: 3