Oceń: (0) (0)

magnolia

, 2007-09-10 09:58:01, 1 odp

Czy mogę odzyskać pomyłkową nadpłatę?

Dokonując zamównia towaru w sklepie internetowym pomyłkowo dokonałam podwójnej opłaty należności: czyli wyszły mi dwa przelewy na to samo zamówinie. Dokonałam tego tydzień temu, zauważyłam dopiero dzisiaj;/ Napisałam e-maila do właściciela o zwrot nadpłaty. Uważam, że musi mi ją zwrócić, jednak nie wiem co robić w przypadku, gdy zwrotu nie dostanę. W jaki sposób mam ją odzyskać? To nie jest taka znowu błaha suma, jednak jej wysokość nie jest przecież istotna. Dziwi mnie, że sklep sam nie zareagował. Bo to, że opłata jest podwójna jest ewidentnie widoczne://!


 

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

tygras 2007-09-10 13:58:05

Sklep powinien się wykazać uczciwością.
Jeśli jednak tak się nie stanie to masz proste wyjście:
Gromadź wszelką korespondencję ze sklepem. Jeśli nie uzyskasz pozytywnego załatwienia swojej sprawy przedstaw im wizję rozdmuchania sprawy w mediach internetowych. Na pewno znajdzie się parę portali, które o tym napiszą. Choćby pod postacią artykułu o nieuczciwych sklepach i tutaj podadzą ich nazwę. Dodaj jeszcze,  że wyślesz takową informację również do ich wszystkich kontrahentów.
Taka antyreklama powinna im dać do myślenia. Pamiętaj, że to jest już ostateczność ;)

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Orange nie chce...

Autor: Selena252, Odpowiedzi: 5

Sklep internetowy, a...

Autor: Przemcus, Odpowiedzi: 3

Przeszukania w sklepie?

Autor: fiołek, Odpowiedzi: 2

Czy drobni gracze...

Autor: dods, Odpowiedzi: 1

Posiadam serwis www i...

Autor: coolerms, Odpowiedzi: 1