Producent sprzętu audio video chce wprowadzić na rynek zestaw kina domowego zestaw ten wyposażony jest w najniższe typy dekoderow które zapewniają czysty dźwięk i obraz oraz we wszystkie znane obecnie rodzaje połączeń audio, vide wraz z cyfrowymi standardami
.Zestaw ten ma potężną moc wyjściową dźwięku. Jednak wszystkie efekty związane z użytkowaniem tego zestawu można uzyskać dopiero w odpowiednio dużych i odpowiednio umeblowanych pomieszczeniach. Pomieszczenia takie często znajdują się w dużych willach lub apartamentach o powierzchni ponad 2502m.W reklamach tego zestawu pokazywani SA znani aktorzy i gwiazdy muzyki, które używają tego zestawu w swoich rezydencjach.
Jaką strategie jakościowo-cenowa zastosowałabyś w tym przypadku. Odp. uzasadnij
Z GORY DZIEKUJE BARDZO
Sprawa jest dosyć prosta, skoro masz:
- duże rezydencje
- zamożnych klientów
- prawdopodobnie nastawionych na jakość
- reklama, w dodatku
- reklamy znanych aktorów i gwiazd
... to sugeruje to, iż marka jest marką premium i dyferencjuje się wysoką jakością i jest z wyższej półki cenowej.
To tyle jeśli chodzi o strategię ogólną. W klasyfikacji strategii konkurencyjnych portera byłaby to strategia koncentracji na dyferencjacji (w tym koncentracja na właścicielach dużych mieszkań i willi).
Dużo możnaby jeszcze mówić o tym, jak ten produkt odróżnić od innych podobnych dostępnych na rynku, bo niestety to co napisałeś nie określa jeszcze jak produkt mógłby się wyróżnić. Substytutów jest w danej niszy bardzo dużo, co widać jeśli weźmiesz do ręki dowolny magazyn dotyczący sprzętu hifi i video.
Tematy: dźwięk, powierzchni, rodzaje, wszystkie
Pytania: << Poprzednie Następne >>