Oceń: (0) (0)

pomocy97

, 2010-04-07 15:46:21, 11 odp
Tematy: doswiadczenia

jak się całuje bez języczka?

mam chłopaka. Ani on ani ja się jeszcze nigdy nie całowaliśmy. Chciałabym go pocalłować ale bez języczka. I tu się muj problem zaczyna bo ja nie wiem jak to zrobić. Wystarczy że po prostu że go cmoknę w usta czy to jakaś bardziej skomplikowana metoda. Proszę o odpowiedzi. Z gory dziękuję.

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

~Madzik 2011-05-29 17:05:51

zgadzam się z Zapytanko . ; )
cmok w buzię , ale dłuższy niż zwykle . delikatniejszy . pieszczotki wargami też spoko . ; p

Oceń: (0) (0)

Krejzolka101 2010-07-19 10:03:37

Pierwszy pocałunek wasz powinien być nie planowany, gdy on bądź ty go pocałujesz to przyjdzie ci taka myśl i nie bedziesz potrzebowała pomocy innych, "pierwszy pocałunek" przyjdzie sam i wtedy bedziesz to wiedzieć ;) Pozdrowionka ^.^

Oceń: (0) (0)

xDDDD 2010-05-04 18:03:47

odrazu mu loda zrub a nie sie bendziesz cackała

Oceń: (0) (0)

Primabalerina 2010-04-26 21:26:33

Dobrze ze wiesz gdzie są usta. A może nie? nie no dobra nie będę się śmiała. To nie jest wgl trudne :] wystarczy się zbliżyć i go pocałować :]

Oceń: (0) (0)

lekki22 2010-04-26 18:31:50

DZIEWCZYNA KTORA'SIE CALUJE BEZ JEZYCZKA' JESLI MASZ PYTANIA ODZWIJ SIE

Oceń: (1) (0)

lekki22 2010-04-26 18:24:45

pocalunek jest najbardziej intymna rzecza miedzy dwojgiem ludzmi,to najpiekniejsze doznanie jakiego mozna doswiadczyc,tym bardziej jesli robisz to pierwszy raz,jesli chodzi o pocalunek bez jezyczka,samo pieszczenie sie wargami jest niesamowicie przyjemne,ale jezyczek dodaje smaku,sama to poczujesz,wsun delikatnie swoj jezyk i jesli twoj chlopak odpowie na ta reakcje(powinnas to poczuc)tobbedzie cudowne doswiadczenie dla ciebie a dla niegoi jeszcae jeszcze lepsze bo to jes dowod dla niego zer ci sie podoba,uwoerz mi mam lat33

Oceń: (1) (0)

paulinkaa 2010-04-24 10:07:08

hmm mim zdaniem masz to juz w sobie :P po prostu bedzie lepiej jak to bedzie z nie nacka :P
tzn ze nie zalanujecie tego tylko w jakims tam momencie a po za tym jak to jest wasz 1 raz to wiadomo ze na bledach mozna sie wszytskiego nauczyc
zycze powodzenia i pozdrawiam :P

Oceń: (1) (0)

kielbaska 2010-04-22 19:57:33

wargami musicie sie 'piescic' ;)

Oceń: (0) (0)

Zapytanko 2010-04-07 18:18:13

Tak, chodzi o cmoknięcie w usta :) Najlepiej wcześniej obliż lekko wargi, żeby były wilgotne (spróbuj to zrobić tak, żeby się nie rzucało w oczy). No i niech to trwa troszkę dłużej niż zwykłe "cmok", powiedzmy z 2 sek. :)
Powodzenia, takie początki się zawsze miło wspomina (nawet te nieudane) :)

Oceń: (0) (0)

Estera35 2010-04-07 16:54:54

Haha

<< Poprzednie
1 2 Następne >>

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Wpisz temat swojego...

Autor: ~Wpisz nick..., Odpowiedzi: 2

wakacje

Autor: fruziaimisia2, Odpowiedzi: 6

CO robić dalej w życiu ?

Autor: NiUnIa125, Odpowiedzi: 1

Co zrobić żeby lepie...

Autor: NiUnIa125, Odpowiedzi: 1

Coś o całowaniu?????...

Autor: OoOKotekOoO, Odpowiedzi: 9