Oceń: (0) (0)

aniol95

, 2010-02-14 23:57:53, 4 odp
Tematy: okres

okres

Czy da rade zrobic tak zeby tej krwi lecialo o wiele mniej.. Bo w pierwsze dni okresu strasznie duuzo leci i to jest bardzo meczące..

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

MarcoKaka 2012-04-20 01:49:26

No nie da się

Oceń: (0) (0)

Emulka 2010-02-16 14:49:32

Ginekolog może ci zapisać tabletki antykoncepcyjne bo to zmniejsza nieco krwawienie. ale nie zawsze to pomaga.

Oceń: (0) (0)

sabinka1O 2010-02-15 20:24:13

nie da się.niestety ; ((

Oceń: (1) (0)

zircia 2010-02-15 18:44:44

hmm ...
raczej się nie da .
też bym chciała by było tego mniej .
nie na widzę krwi .
ale co poradzić?
x P
taka nasza kobieca natura xDDDD

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Tematy: okres

Pytania: << Poprzednie Następne >>

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Mam pytanie nie...

Autor: gerard1782, Odpowiedzi: 1

W jakich szkołach...

Autor: Grzesiek97, Odpowiedzi: 4

Jak określa się osobę...

Autor: metweo, Odpowiedzi: 7

czy WORD w Bielsku...

Autor: anka00000, Odpowiedzi: 1

Czy mieć tatułaż to...

Autor: Alicja16135, Odpowiedzi: 7