Oceń: (0) (0)

ludzik

, 2010-02-08 13:28:34, 4 odp
Tematy: Komp

jak ściągnąć z internetu gta san andreas?

wszyscy mówią że można

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

~Ziomek 2010-02-15 20:29:23

wystarczy pobrac bitcomet 1,09 wpisac w goglach gta san andreas torrent pobrac dac do programu, pobierac zainstalowac i skopiowac cracka i grac albo ze strony http://megawarez.eu/gry/186675-gta-san-andreas-gra-full-spolszczenie.html ale czeba sie zarejstrowac i wklejac po kolei wszystkie linki pozdro mam ndzieje że pomoglem xD...

Oceń: (0) (0)

~xme 2010-02-15 20:22:58

wpisz w google tam znajdziesz w rar

Oceń: (0) (0)

Herr 2010-02-08 14:57:17

Poszukaj na isohunt.com tylko musisz mieć program do pobierania Torrent

Oceń: (0) (0)

becia80 2010-02-08 14:35:42

Poszukaj w googlach albo pobierz poprzez program do ściągania gier, filmów(p2)

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Tematy: Komp

Pytania: << Poprzednie Następne >>

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Jak myślicie który...

Autor: DragonStar, Odpowiedzi: 2

Jak sie nazywa gra na...

Autor: kasiaXD41, Odpowiedzi: 4

Oddam konto na my...

Autor: olciaz11, Odpowiedzi: 2

Gra pc która wciąga i...

Autor: yna91, Odpowiedzi: 3

Jakie gry wojenne...

Autor: ~Kapral, Odpowiedzi: 6