Czasem do paliwa - do systemu zasilania silnika - dostanie się woda. Wystarczy niewielka ilość by unieruchomić pojazd. Źródła mogą być różne, np:
nieuwaga w czasie tankowania (np. przy opadach),
częsta jazda na niepełnym zbiorniku paliwa (przy zmianach temperatur powietrze znajdujące się w zbiorniku może się skraplać),
zatankowanie zanieczyszczonego paliwa.
Inna przyczyna - to przebicie w elektryce - brak przeskoku iskry na świecach - albo iskra przeskakuje na niesprawnych albo zawilgoconych przewodach do masy.
Czasem pomoże druga osoba:
w nocy (albo w garażu albo w zaciemnionym miejscu) jedna osoba zapala silnik kluczykiem - druga sprawdza przy silniku - czy nie widać przeskakującej iskry w okolicach przewodów i świec zapłonowych.
Jeszcze jedna rada:
by wykluczyć wadę w zasilaniu paliwem - po ściągnięciu filtra powietrza na dolocie do silnika - pstryknąć sprejem do startowania - jeśli silnik zacznie kichać, prychać albo zapali na chwilę - to oznacza - że nie dochodzi paliwo.
Powodzenia
Tematy: rozrusznik, akumulator, silnik
Pytania: << Poprzednie Następne >>