Oceń: (0) (0)

nieśmiała17

, 2008-07-14 01:31:59, 3 odp
Tematy: zdrowie

Czy po kilkuletnim stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych mogę mieć problemy z płodnością?

Slyszalam rozne opinie na ten temat. Jeszcze nie bylam u ginekologa,
ale mam zamiar rozpoczac wspolzycie, czytalam juz chyba wszystkie
sposoby antykoncepcji jednak nadal najbardziej przekonuja mnie
tabletki. Chcialabym wiedziec
czy moga miec one wplyw na moje zdrowie - bezplodnosc. Z gory dziekuje
za odpowiedz

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

MarcoKaka 2012-03-26 01:31:55

Ale zdania podzielone

Oceń: (0) (0)

MarcoKaka 2012-03-26 01:31:32

Możliwe

Oceń: (0) (0)

Szumak 2008-08-29 13:57:57

Problem niepłodności dotyka coraz większej ilości par. Sam również się z nim borykam mimo, że nigdy nie stosowaliśmy farmakologicznej antykoncepcji. Co do jej wpływu na płodność...  czytam wiele przeciwstawnych opinii, osobiście uważam, że stosowanie antykoncepcji hormonalnej ingerującej w naturalny cykl kobiety nie jest dobrym pomysłem. Niemniej jednak problem przedyskutuj przede wszystkim i w pierwszej kolejności ze swoim ginekologiem.

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Witam. Mam 18 lat....

Autor: niezdecydowana, Odpowiedzi: 5

Sexxxx

Autor: ~Kwiatuszek, Odpowiedzi: 7

Kiedy poiwedziec...

Autor: Leonidas, Odpowiedzi: 7

Koleżanka mająca...

Autor: Pelikan04, Odpowiedzi: 2

Jak to zrobic ??

Autor: AVEJAJO, Odpowiedzi: 3

Linki