Oceń: (0) (0)

Basia245

, 6 miesięcy temu, 1 odp
Tematy: Pomóżcie, liceum czy technikumjęzyk rosyjski

Proszę przetlumaczyc na rosyjski! Ważne! Biedna...

zdesperowana nastolatka

Chciałabym opowiedzieć o moich wakacjach. W lipcu pojechałam na obóz sportowy nad jezioro. Razem z przyjaciółmi każdego dnia zeglowalismy, opalalismy się, kąpalismy sie w jeziorze a wieczorem robiliśmy ognisko i spiewalismy. Pogoda była bardzo ładna, jeden dzień padało. Pewnego dnia wiało bardzo mocno i moja koleżanka wpadła do wody. Do końca obozu była chora. Gdy wracaliśmy autobusem, jechaliśmy 4 godziny a mieliśmy jechać 7. W sierpniu ja, moja mama, mój tata i moja siostra Zosia pojechaliśmy do Austrii. Spakowaliśmy walizki i wyjechaliśmy o wpół do czwartej. Jechaliśmy bardzo długo, Zosia całą drogę płakała. W Austrii mieszkaliśmy w domu który był bardzo stary się się rozwalał/sypał. Mieszkaliśmy w pięknym miasteczku. Każdego dnia chodziliśmy po górach i lasach. Widoki były piękne. Po tygodniu z Austrii pojechaliśmy do Chorwacji. Jechaliśmy przez wiele godzin, w samochodzie było bardzo gorąco ponieważ nie mieliśmy klimatyzacji. Gdy dojechaliśmy odrazu poszliśmy się kąpać. Mieszkaliśmy w luksusowym hotelu. Był tam basen, kręgle i kort tenisowy. Każdego dnia się kąpalismy, opalalismy, słuchaliśmy muzyki. Wieczorem chodziliśmy po małym miasteczku i zwiedziliśmy. Jedliśmy w drogich restauracjach. Ostatniego dnia ruszyliśmy na lotnisko. Lot mijał dobrze ale coś się zepsuło i wszyscy spadlismy i zgineliśmy. koniec

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu

Oceń: (0) (0)

~pantok 6 miesięcy temu

Niech ci ta ruda złodziejka i szmat burchacka przetłumaczy, przy okazji nauczy cię jak wykorzystywać ludzi!

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Inne pytania z tej kategorii