Oceń: (0) (0)

BlackSheep

, 2007-08-07 09:07:18, 2 odp

Czy fakt,ze podobaja mi sie niewygolone dziewczyny (pachy,uda,okolice lonowe)sugeruje skrzywienie?

podobaja mi sie kobiety naturalne. Bez wygolonych miejsc, ktore tak naprawde wywoluja u mnie niechec - wygolona skora przyjmuje fakture skory oskubanej gęsi... Uwielbiam wlosy pod pachami, bujnie zarosniete okolice lonowe i aksamitne uda. Dla mnie zarowno widok jak mozliwosc dotkniecia sa mocno podniecajace. W dobie dzisiejszej mody i trendow calkowitej depilacji wydaje sie to skrzewieniem.Szczegolnie wsrod moich rowiesnikow. Czy naturalnosc, powszechnaprzeciez tyle lat, jest czyms nienormalnym, zboczonym?

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

girl94 2009-08-19 21:35:39

Ale fajnie by było gdyby było więcej takich ludzi, jak Ty! :D Kurczę, zero problemów z depilacją. A ja musze co drugi dzień szaleć z żyletką xD No cóż. Samą mnie to u siebie obrzydza:) Co dopiero np. moich znajomych patrzących się na mnie :) No cóż... mus to mus ;) Trzeba...

Oceń: (0) (0)

lukasz1989 2007-09-02 01:28:53

nooooo chybaaaa.....(niestety) z tymi wlsoami pod pachami i na nogach u kobiet to juz chyba przegiecieeee......ja to lubie takie ktore wlosy maja tylko na glowie;) ale sa rozne gustaaa.....a tak w sumie to moze nie jestes zboczony...... :P tak Ci sie podoba to Twoj wybor

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

co może zapobiec...

Autor: aisha122, Odpowiedzi: 7

Hello chce pofarbowac...

Autor: Patulekk, Odpowiedzi: 15

Witam serdecznie. Mam...

Autor: amanda92, Odpowiedzi: 2

co robić żeby włosy...

Autor: ~Paulina, Odpowiedzi: 7

Dzielenie tabletki...

Autor: marian_klb, Odpowiedzi: 1

Linki