Oceń: (0) (0)

martusia1203

, 2010-01-19 14:36:44, 12 odp
Tematy: pytanko

Chlopcy co o tym myslicie??

No dobra no to tak jak juz zdobylam numer gg od chlopaka ktory mi sie podoba to o czym mam z nim pisac.
A moze inaczej o czym lubicie rozmawiac z dziewczynami no i wogole co lubicie u dziewczyn a czego w nichpoprostu nienawidzicie :) Prosze o odpowiedzi :)

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

Odpowiedzi martusia1203:

martusia1203 2010-01-21 15:13:16

Ale chodzi o to że ja jeszcze d niego nienapisalam :)

martusia1203 2010-01-20 15:47:29

czyli jakich lasek??

Dyskusja:

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

CarBon 2011-09-25 12:05:59

Rozmawiajcie o wszystkim, jak sie lubicie to każdy temat siszybko rozwinie;]

Oceń: (0) (0)

almer 2011-09-25 11:00:39

troche dziwne pytanie :D
faceci potrzebuja dziewczyn do seksu, za duzej filozofii tu nie ma.
Nie ma tez znaczenia o czym bedziecie pisac, pod warunkiem ze mu sie podobasz fizycznie i tyle ;P

Oceń: (0) (0)

S3S 2010-02-28 17:24:29

Na początek można porozmawiać przez Internet skoro ktoś jest nieśmiały. A zagadać możesz zawsze na dowolny temat.

Oceń: (0) (0)

kalis1989 2010-02-08 04:15:39

jaaaaa.... nastepna zdobyła numer i juz chce pisać.... a nie potraficie zagadać w realu????!!!! chłopacy cenia pewność siebie, odwage, bezpośredniość i takie tam pierdoły.... pamiętaj spontan i bezpośredniość. a nie jakieś pierdoły przez internet albo telefon... po co masz z nim pisać a później sie spotkać i sie rozczarować jak będziecie milczeć i każde z was będzie sie modliło żeby wreście pójśc do domu bo wasza wymarzona randka okazała sie klapą...

Oceń: (0) (0)

AsiaXxX 2010-01-21 17:47:33

Hehhh .... miałam ten problem xD
Po prostu zagadałam, jaką kartę pamięci do telefonu opłaca się nabyć ;D

Oceń: (0) (0)

martusia1203 2010-01-21 15:13:16

Ale chodzi o to że ja jeszcze d niego nienapisalam :)

Oceń: (0) (0)

oem1ON1 2010-01-20 15:53:09

To zależy od chłopaka co on chciałby od Ciebie usłyszeć. Tylko mu się nie narzucaj, nie chce z Tobą pisać to odpuść sobie:)

Oceń: (0) (0)

martusia1203 2010-01-20 15:47:29

czyli jakich lasek??

Oceń: (0) (0)

Emiliaaa13 2010-01-19 19:32:11

hehe miałam podobny problem głuypia sytuacja chłopacy nie lubią takich lasek ;]

Oceń: (0) (0)

AGA4534 2010-01-19 17:27:47

tez mam podobny problem

<< Poprzednie
1 2 Następne >>

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Witam poszukuje...

Autor: Kuba017, Odpowiedzi: 0

Do kobiet, mam 21...

Autor: ~Lolek, Odpowiedzi: 4

Czy warto?

Autor: Conamorek, Odpowiedzi: 4

Czy zwiazek w którym...

Autor: magda41, Odpowiedzi: 5

Jestem trochę...

Autor: mateusyz, Odpowiedzi: 6

Linki