Oceń: (0) (0)

alina.k23

, 2009-01-14 22:49:16, 2 odp

Czy okres moze sie przesunac o jeden dzien?

Biorę tabletki antykoncepcyjne od 8 miesięcy i co miesiąc mam okres w tym samym dniu. W tym miesiącu okres przesunął mi się o jeden dzień i zastanowilo mnie to dlaczego. czy to jest normalny objaw?

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

5 minut temu


Oceń: (0) (0)

Chemar 2010-03-03 16:31:18

Oczywiście, że może - nawet o kilka dni.

Fryzury 11 minut temu

Zobacz też: Który kolor mi bardziej pasuje? ;D
Oceń: (0) (0)

kaemic 2009-04-28 17:00:03

nawet przy braniu tabletek nie ma 100% pewności, że okres będziesz miała regularny, mogą być odchylenia spowodowane różnymi czynnikami

Pozdro 13DoED
www.kaemic.wordpress.com

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

mam pytanie od...

Autor: sylwunia191992, Odpowiedzi: 2

Jaką stosujecie...

Autor: klaudusia2233, Odpowiedzi: 5

Nie wiem,czy to było...

Autor: ~Domi, Odpowiedzi: 6

czy zona mnie zdradza

Autor: ~barak, Odpowiedzi: 15

Co zrobic?

Autor: moniczka2604, Odpowiedzi: 3

Linki