Profil użytkownika

Ostatnie logowanie: 0000-00-00 00:00:00
Piotr R. Michalak 0pkt
Ranking: 68 (ostatnie 30 dni)
  • Imię: Piotr
  • Średnie oceny: pytań - 100% odpowiedzi - 100%
  • Rejestracja: 30 listopad -0001 (0000-00-00 00:00:00)
  • Suma punktów: 0
  • Znajomi: Jeszcze nie ma

Ostatnie pytania

Ostatnie odpowiedzi

Jaką strategie jakościowo-cenowa zastosowałabyś w tym przypadku??

Autor: Piotr R. Michalak, Czas od dodania: 2007-05-20 19:12:03

Sprawa jest dosyć prosta, skoro masz:
- duże rezydencje
- zamożnych klientów
- prawdopodobnie nastawionych na jakość
- reklama, w dodatku
- reklamy znanych aktorów i gwiazd
... to sugeruje to, iż marka jest marką premium i dyferencjuje się wysoką jakością i jest z wyższej półki cenowej.

To tyle jeśli chodzi o strategię ogólną. W klasyfikacji strategii konkurencyjnych portera byłaby to strategia koncentracji na dyferencjacji (w tym koncentracja na właścicielach dużych mieszkań i willi).

Dużo możnaby jeszcze mówić o tym, jak ten produkt odróżnić od innych podobnych dostępnych na rynku, bo niestety to co napisałeś nie określa jeszcze jak produkt mógłby się wyróżnić. Substytutów jest w danej niszy bardzo dużo, co widać jeśli weźmiesz do ręki dowolny magazyn dotyczący sprzętu hifi i video.


Podarowano mi auto we Francji, ile będę placić za vat, akcyzę i cło?

Autor: Piotr R. Michalak, Czas od dodania: 2007-05-19 22:23:44

Osobiście na Twoim miejscu rozważyłbym raczej sprzedanie Twingo z 96 r. Jest to już samochód i tak mało warty (kilka tyś zł?), a podróż takim maleństwem przez pół Europy do Polski będzie dla Ciebie katorgą. Na Twoim miejscu sprzedałbym Twingo, wrócił samolotem i w Polsce (albo po drodze w Niemczech) kupił zamiast niego inne autko.


Komentarze do profilu

Autor: FatouGGG, Czas od dodania: 2011-01-22 18:59:31

Hello dear,<br /> Greetings to you,My name is Fatou, i view your profile in this site and i decide to communicate with you, it will be my pleasure if you will be my friend, i wish if you will respond to my mail box so that i will tell you more about my self.and sent you my photo, i hope to hear from you.<br /> yours Fatou.<br /> Email<br /> miss_fatouggg@yahoo.co.uk

Ostatnio dodani znajomi

Użytkownik nie posiada jeszcze znajomych

O mnie

Zawód:
Doradca ds. marketingu i e-marketingu

Miejscowość:
Gdańsk

Strona www:
http://www.ententa.pl

Oferta:
Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać przez Internet, zapoznaj się teraz z propozycją, która Ci w tym pomoże:
www.ententa.pl/Copywriting.html

Zajmuję się ponadto budowaniem planów strategicznych, planów marketingowych dla firm, które już coś osiągnęły, ale mają ambicję, by osiągnąć jeszcze więcej.

Pomagam tworzyć kulturę organizacyjną; Zdefiniować wartości firmy i marki. Pomagam utworzyć silną markę. Pomagam tak rozplanować marketing, że przynosi on większe korzyści niższym kosztem.

Moja firma pomaga również wdrażać plany marketingowe. Specjalizujemy się w tym zakresie w marketingu Internetowym. Budujemy strony internetowe. Tworzymy grafikę. Piszemy teksty reklamowe. Wszystko w taki sposób, aby skutecznie zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i pozycję konkurencyjną Twojej marki.

Ententa - Buduje Twoje Zyski

O mnie:
Współpracuję głównie z małymi i średniej wielkości firmami, np: Instytut Neurolingwistyki Andrzeja Batko, ZadajPytanie sp.zo.o. (właściciel tego serwisu), Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, Złote Myśli, a także małe i szerzej nieznane firmy. Doradzam w sprawach związanych z marketingiem, e-biznesem, zarządzaniem. Mam spore doświadczenie w zarządzaniu strategicznym.